tisdag, juli 04, 2006

Pa plats utan packning

Resan gick hyfsat, hade for manga "pieces" bagage och holl pa att aka pa 160 dollar extra pa Arlanda (checkin killen skulle sluta dan efter och sket i det efter lite vadjande), kom knappt genom forsta paskontrollen redan pa Arlanda eftersom passet haller pa att ramla isar, kollade fotboll och sov pa en obekvam bank pa Heathrow, bad snallt alla som skulle kolla passet att vara forsiktiga med det, det var alla, utom forstass immigrationen i USA som var lika otrevliga som vanligt... Aja i alla fall holl passet hela vagen fram och Linda motte mig nar jag anlande. Dock kom inga vaskor. Har vantat i tva dar pa ett samtal fran flygplatsen. Idag ringde de och sa att en vaska hade kommit... Kanske kommer nasta vaska och surfbradan ikvall... hoppas det. Far tya mig till Managua igen och hamta det da!

Har nytt mobilnummer har: +505 694 06 48 om man vill ringa kan det vara bra att kopa ett telefonkort pa: ringbilligt.nu.

Nu ska jag ga och kopa mig ett skrivbord och lite rattfallor! Sen se Fotboll over en Victoria! Tjing

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com