torsdag, juni 15, 2006

"okej, det är bara att erkänna, mannen är ett geni"

Jag leder Jonte och Fredriks VM-Tips (prickade Tyskland _ Polen igår) och börjar känna att det kan vankas STOOORA pengar i slutet av gruppspelet. Bäva månde medtipparna, och ångra sig lär Jonas K göra som bjöd in mig i spelet... Kvällens matcher blir oerhört spännande, fokus har förflyttats från om Sverige lyckas slå Paraguay till hur det går med tippandet. Kommer Jonas och Tobbe att knappa in? Kan rentav någon från klungan ta rygg på täten? Eller kommer jag att dra ifrån och få lite lugn och ro? Vi får se!

Jag ligger på 48 poäng, Tobbe 43 poäng och Jonas 42 poäng. Så här har vi tippat inför kvällen!

 JohanJonasTobbe
Ecuador - Costa Rica0 - 22 - 11 - 0
England - Tri&Tob2 - 13 - 02 - 0
Sweden - Paraguay2 - 22 - 11 - 0


Att jag har blivit utropad till genibloggen för VM-Tipset är ju visserligen en gammal välkänd sanning, men tipsraden är strikt vetenskaplig och bygger på en oerhört avancerad matematisk kalkyl och trendanalys. Att det skapar en helt känslokall tipsrad utan mänsklig inblandning bevisas av kvällens tips inför Sverige matchen. Be till Gud om att jag tippat fel!!!!

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com