onsdag, februari 23, 2005

Ny Short Board!!! Och överkokta armar...

Köpte en 6'6, 19'5, 2 1/2 som har mycket volym hela vägen. En beggad Town n Country i nyskick shapad av Buzz för nån "Sharpie" så jag får väl kallas det nu. Plockade direkt med den nere på Manly Beach framför lägenheten igår... Idag var jag helt slutsurfad i axlar och armar när vi hoppade i på höger pointen fairy bower... Helt glasigt... bara jag, Krille, Frier, Okar, Andreas och Ridley (som var i en timme på lunchrasten) samt en Aussie i vattnet. Solen stod i zenit, grabbarna plockade många vågor och jag några få... Det var en klassisk session och jag kom upp ännu tröttare men lycklig. Lyckades tyvärr bränna underarmarna rätt ordentligt trots 30+ sunblock! Flaskan var inköpt på Hawaii och inte här, man måste fan ha den lokala krämen, blockar mycket bättre! Fotsulorna har börjat självspricka oxå. Springa barfota på stekhet asfalt är mer än en ömfotad nordbo som jag klarar av...

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com