lördag, september 22, 2007

Världens bästa inköp!

Bilbatteri + PowerVerter = Lifequality

Idag var det faktiskt inget 4 timmar långt strömavbrott. Då blev jag lite besviken. För under den senaste veckan har jag varit så nöjd varje gång strömmen gått. Om man frågar Linda, berättar hon nog att jag inte pratat om så mycket annat den gångna tiden än om våran nya Power-pryl!

Strömavbrott varje eftermiddag, eller kväll, har efter flera månaders tid blivit minst sagt enerverande! Mer än jag hade kunnat föreställa mig faktiskt! Att inte kunna jobba, att svettas ihjäl utan fläkt eller att sitta och häcka i beckmörker tar tillslut ut sin rätt! Men för $400 (vilket är 4-5 månadlöner för genomsnitts Nicaraguanen) är numera el-bortfallen inget som påverkar just oss!

Etiketter: ,

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com