tisdag, april 17, 2007

Äntligen har jag kommit på det...

...varför jag bloggar så sällan. Det krävs väl inte världens starkaste intellekt kanske för att komma fram till det, men det tog ändå ett tag. Om man jobbar framför datorn hemma hela dagarna, har man lust att göra något som inte innebär att sitta framför datorn när man är hemma och inte jobbar. Så är det och därför kommer jag inte blogga så mycket nu heller! För jag har suttit och jobbat massa framför den jävla burken på ssitone och har nåt dygn kvar innan jag kan åka på semester med Ekan som landar i Costa Rica idag. Men sen ska det bli surfa av i en månad (mitt när vi ska flytta, men kan inte hjälpas), det ska bli så grymt. Mer än 7 år sen man surfade i Nicaragua med Ekan sist.

Hanna och Linda på Cerro Negro
 
Annars så har Linda och jag besök av Hanna från Barcelona. Vi var i Padre Ramos med Diana och barnen över påsk och sedan drog Linda och Hanna ut i Djungeln vid Rio San Juan. Ett äventyr med Vulkan-Surfing, Ormar och Krokodiler och annat... som Linda får skriva mer om, jag satt nämligen hemma framför datorn när de var där =(

Jag ska dock passa på, medans Linda är iväg å dansar Reggaeton på Brandstationen, att lägga upp den sämsta Reggaeton låten jag hört (och sett) hittills (tack Johanna för tipset). Goa gubbar e de i götet... det e nog faktiskt på allvar.


Och föressten, Erland har skrivit en bok kolla in artikeln på helagotlan.se. Coolt

1 Comments:

Blogger Lasso said...

Håller med angående att blogga, datorn lockar inte direkt efter jobbet.Dock är det nice att höra hur ni har det.

tisdag, 17 april, 2007  

Skicka en kommentar |

« Home

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com