onsdag, mars 02, 2005

Shark Alert

IMGA0089 (Small)Igår kändes lite "kymigt" (Gotlänskt uttryck?) att paddla ut på kvällen. Tidigare på dan när vi låg och tog igen oss i lägenheten och Frier var på väg till jobbet blev det liv i luckan när Life Guardsen såg en haj och ropade in alla från vattnet... Folk paddlade ut en timme senare men känlan var ändå lite småjobbig när jag själv paddlade ut... det var mycket mer fisk i vattnet än nån gån tidigare... fiskmåsarna dök titt som tätt ner och plockade upp småfisk och ibland såg man nån större firre som krusade till ytan... lite rädd för min egen skugga i vattnet lyckades jag också med att bli... men inget hände såklart... fick en del åk... Petter filmade och fy vilken "ödmjukgörande upplevelse" det var att se sig själv på film... ett åk som jag trodde var helt ok såg ut som skit och ingenting på filmen... den stinkigaste stilen man kan tänka sig och shortsen nere på halva arslet... tur att ingen filmade igår morse, jag kan fortfarande inbilla mig att jag surfade bra då = )

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com