tisdag, augusti 16, 2005

Surfeuse

Lindas spruta i rumpan gav snabbt resultat och redan i morse var hon ute i vagorna igen. Riktigt bra gick det ocksa, langa snygga ak! Fast det blev ocksa en ny liten skada. En av fenorna skar upp ett litet jack pa Lindas smalben nar en ganksa stor vag stangde! Men sedan gick det battre och en riktigt bra morgon session avslutades med lek med hund pa stranden och i vattnet!

Senare pa dan paddlade jag och Johan P ut pa Playa Hermosa. Lite nervost. Storlek Trippel gubbe i vissa set. Den vagen ar oerhort snabb med mycket muskler och bryter pa grunt vatten, men med sand pa botten som tur ar. Det borjade skymma men tva vagor hann jag med (jag vantade in de lite mindre) forsta gick bra och blev en shysst drop men stangde sedan ratt fort. Den andra stangde direkt och jag fick kaka lite av havets botten! Ingen skada skedd. Nu har jag i alla fall surfat Playa Hermosa!

Vi gjorde ocksa en djungelutflykt idag men lyckades aterigen inte se nagra apor... konstigt, de var overallt sist jag var i Costa Rica.

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com