torsdag, mars 10, 2005

Back in Manly

Faktiskt rätt skönt att vara tillbaka i Manly. Känns som hemma. Petter mötte upp på färjan och Andreas i hamnen... En liten session på ett stökigt Manly Beach på Kvällen hann vi med "Straight of the Jet" och jag avslutade med en riktigt lång höger som gjorde mig nöjd och glad... Sen blev det lite film hos Okar och Andreas och två Pints på Baren Steyne som hade Karaoke kväll. Jag tjatade på de andra att nu fan ska vi upp tidigt i morrn (för vi klev upp halv fem varje morgon på Gold Coast) och surfa i suluppgången när det är vindstilla och glasigt... De andra var tveksamma men bad mig vecka dem... Jag klev upp halv sex och knatade ner till stranden i mörkret full av förväntan... det blåste helvete och var nästan inget swell alls... Fan också... när man verkligen la manken till och allt! Det var bara att gå och lägga sig igen... En sjuk sak jag kunde notera var dock att det var helt drösfullt med joggare längs stranden redan vid den tiden... Dom e inte klocka har under!

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com