tisdag, augusti 30, 2005

Supersurf, 30ar och Batdrinkar

Har inte skrivit nat pa ett tag, har inte hunnit eller orkat, och det far bli en kort sammanfattning av var sista vecka i C.R. nu.

Supersurf
Att det skulle finnas ett hemligt surf-stalle i Tamarindo verkar nastan lika otroligt som om det skulle finnas nagot hemligt bryt pa Toro. Men "Boners" finns pa Toro och det finns en peak mellan Tamarindo och Playa Grande som ar suveran men nastan ingen surfar... Jag fick tips om den av Christian som var varan snorkelguide och den som serverade alla batdrinkar nar vi var ute och seglade katamaran. Manga drinkar och en del ol blev det... lite rund under fotterna med latt solsting och annalkande vatskebrist drog jag anda ivag direkt for att surfa "peaken" sa fort vi var tillbaka. Och tanka sig, den grymmaste surf-sessionen nansin for mig. Allt bara funkade. Varje vag gick och var battre an den forra. Som ett personligt rekord var 4e minut. Dagen jag vantat pa sa lange...

Dagen jag bavat for sa lange
Sen var det dags att fylla 30! Linda och Jag bytte vart skabbiga 20 dollar/natt boende mot ett for 165 dollar/natt... Japan Villan pa Villa Allegre pa playa Langosta. Och javlar vad Langosta valkommnade mig... Klockan 6 pa morgonen min 30e fodelsedag paddlade jag ut och fick mitt livs basta surf igen vilken timing. TOP OF THE WORLD
Resten av dagen spenderades med drinkar i poolen och pa samma restaurang som jag at nyarsmiddag pa i skiftet 99/00. Mitt sista ar som 20 nanting var det basta i mitt liv. Framforallt for att jag har bott ihop med Linda. Och trots att vi aker hem igen fran en underbar resa i morgon kommer allt bara att bli annu battre!

2 Comments:

Blogger Redax said...

Grattis mannen! Later som en dromresa och en grym fodelsedag. Valkommen till medelaldern hehehe.

fredag, 02 september, 2005  
Blogger SnoboJohan said...

den gyllene

onsdag, 07 september, 2005  

Skicka en kommentar |

« Home

Powered by Blogger Weblog Trackback by HaloScan.com